پرش لینک ها
میم کوین پپه pepe coin

میم کوین پپه (PEPE) چیه؟

میم کوین پپه PEPE  جدیدترین ترند میم کوین های بازار کریپتو

نمادش از پپه قورباغه الهام گرفته شده.

این میم کوین از زمان عرضه خود شاهد افزایش قابل توجهی در ارزش بازار بوده.

آیا این فقط یک ترند زودگذر و تموم شدنیه؟ یا اینکه پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیگر جدی در دنیای ارزهای دیجیتاله.

این ارز دیجیتال که در آوریل 2023 و بدون سر و صدا راه اندازی شد، با الهام از میم پپ قورباغه مت فیوری در سال 2005، به صفوف دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) به جنجال و شور دیوانه وار میم کوین ها پیوست.

از زمان شروع، PEPE توجه علاقه مندان به کریپتو را به خود جلب کرده و ارزش بازار آن در 5 می به بالای 1 میلیارد دلار رسیده.

علاوه بر این، قیمت سکه Pepe در همان روز به بالاترین سطح تاریخی خود به ارزش 0.000002322 دلار رسید.

میم کوین PEPE چجوری کار میکنه؟ میم کوینی برای میلیون ها!

این سکه از طریق سیستم توزیع مجدد خود طرفدارانی ایجاد کرده است که به سهامداران بلندمدت پاداش می دهد.
با وجود حداکثر عرضه خیره‌کننده 420 تریلیون سکه، این پلتفرم با سوزاندن مداوم توکن‌ها، کمبود و درجه فومو خود را حفظ می‌کند.

این پروژه در هسته خود از کانال های رسانه های اجتماعی برای جمع آوری علاقه مندان به میم پپه قورباغه استفاده می کند.

یکی از ویژگی های سکه پپه، سیاست “بدون مالیات” است که حداقل هزینه های معاملاتی را تضمین می کند. هزینه‌ها فقط در دوره‌های استفاده زیاد از شبکه وارد عمل می‌شوند.

نقشه راه جسورانه میم کوین PEPE در سه مرحله آشکار می شود. فاز اولیه که اکنون کامل شده است، سکه‌های مخفیانه، اشتراک‌گذاری میم در رسانه‌های اجتماعی و شروع معامله در صرافی‌های بزرگ خواهد بود.

فاز دوم بر پرورش مشارکت های اجتماعی، ایمن سازی لیست ها در مبادلات متمرکز و ارائه محتوای انحصاری به دارندگان توکن متمرکز است.

مرحله نهایی راه‌اندازی Pepe Tools و Pepe Academy، لیست شدن در صرافی‌های سطح یک، و توکن سوزی براساس خرید خواهد بود.

به عنوان نماد اصلی شبکه آینده ، PEPE اهداف مختلفی از هدیه گرفته تا سرمایه گذاری را انجام می دهد. از مجموع عرضه، 93.1 درصد به استخر نقدینگی تخصیص داده می شود، در حالی که تیم توسعه 6.9 درصد باقی مانده را برای فهرست های فیوچرز، همکاری های اجتماعی و سرمایه گذاری های تبلیغاتی حفظ می کند.

میم کوین PEPE : نکات قابل توجه!
سکه پپه در صرافی غیرمتمرکز (DEX) Uniswap (UNI) میزان معامله قابل توجهی پیدا کردهبه طوری که استخرهای نقدینگی آن برای PEPE-WETH، سومین قرارداد فعال از نظر تعداد تراکنش ها در هفته اول ماه مه 2023 بوده است. علاوه بر این، از DOGE و SHIB در حجم معاملات در صرافی های متمرکز مانند OKX، MEXC و Huobi پیشی گرفته است. یکی از سرمایه گذاران این میم کوین فقط با سرمایه گذاری به ارزش 250 دلار و خرید 5.9 تریلیون توکن PEPE موفق شد سود عجیبی رو برای این سرمایه گذاری بدست بیاره و با افزایش علاقه به میم کوین ها، ارزش توکن های اون شخص تا 19 آوریل 2023 به حدود 1.6 میلیون دلار افزایش یافت.

میم کوین پپه PEPE : خطرات!

عرضه سکه پپه محتاطانه و بدون هیچ گونه اطلاعیه قبلی بود و افزایش ناگهانی آن را مشکوک تر کرد. تیم ناشناس پشت کوین Pepe تصمیم گرفته است که در سایه باقی بماند و به حدس و گمان در جامعه کریپتو دامن بزند. سرمایه‌گذاران باید همیشه در برخورد با پروژه‌های ناشناس احتیاط کنند، زیرا مشخص نبوده هویت یک تیم می‌تواند منجر به کلاهبرداری یا اسکم راگ پول بشه. هیاهو و جنون رسانه‌های اجتماعی این توکن را هدایت می‌کنه و ارزش آن‌ها می‌تواند به همان سرعتی که اوج می‌گیرد، کاهش یابد.

آیا میم کوین پپه PEPE سرمایه گذاریه خوبی میتونه باشه؟!

به عنوان یک میم کوین، پپه با چالش های ذاتی دسته خود، از جمله نوسان، عدم ارزش ذاتی، و تکیه بر بازاریابی تبلیغاتی برای موفقیت خود مواجه است. برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در سکه پپه را دارند، بسیار مهم است که به خوبی آگاه باشند، از ترند و روند بازار به روز بمانند، و برای رالی صعودی و وحشیانه ای که اغلب با سکه های میم همراه است، آماده باشند.

نظر شخصی مواتی کریپتو در خصوص میم کوین پپه PEPE به عنوان سرمایه گذاری چیه؟!

شخصا هرگز ورود سرمایه به میم کوین ها و شت کوین ها رو توصیه نمیکنم و این نوع سرمایه گذاری رو نوعی قمار 90 درصد باخت میدونمپیشنهاد میکنم به جای ورود به این توکن های بی ارزش و بی پشتوانه ، پول خودتون رو روی ارزهای با ارزشی سرمایه گذاری کنید که همیشه پشتوانه دارند و میتونند در بلند مدت باعث ثروت و آرامش شما بشن.بازهم اگه دوس دارید سرمایه گذاری کنید روی این میم کوین ها کاملا تصمیم و اختیار با شماست. (اگه دوس دارید سرمایه بذارید مبلغ بسیار کمی رو برای این جور موارد ورود کنید)

پیام بگذارید